czwartek, 16 maja 2013

Chlebek typu "WASA".

Cześć dziewczyny!
Zapewne każda z was słyszała o chrupkim chlebku  typu 'wasa' lub jak nie którzy mówią na niego- tekturka. Ponieważ od nie dawna przekonałam się ,że jest on na prawdę dobry chciałam wam o nim trochę opowiedzieć . Przez pierwsze dni było ciężko z zjedzeniem ale z czasem przyzwyczaiłam się i teraz jem go ze wszystkim .Z serkiem naturalnym lub z dodatkami i z warzywami .Zdarza mi się nawet jeść sam bez niczego jako przekąskę .Wiadomo ,że nie zastąpi on kromki prawdziwego chleba jednak wprowadziłam go na stałe do swojego menu ;) Zaletą jest to ze taka mała kromka ma zaledwie 36 kcal przy czym kromka zwykłego chleba ma aż 80 kcal .Różnica jest duża .Jednak ,żeby poczuć się najedzoną po zjedzeniu 2 kromek tego chlebka trzeba wypić sporo wody ,dzięki temu chlebek bardziej wypełni nasz żołądek .To jedyny minus tekturki.
Ja swój żytni chlebek z sezamem kupuje w Lidlu za nie wielkie pieniądze .Jest pyszny i na prawdę go wam polecam . Chlebek jest suchy ,ale można jeść go dosłownie ze wszystkim . Na co tylko mamy ochotę ,na słodko lub na słono w każdej postaci będzie smakował świetnie ,a przy tym możemy dbać o linie . Nawet jeśli zjemy 3 kromki to i tak będą one mniej kaloryczne niż kanapka z masłem i serem .






Trzymajcie się ciepło !

1 komentarz:

  1. Lubię "tekturki":) Zawsze można coś pysznego wyczarować w kilka chwil;)

    OdpowiedzUsuń